Hej alla fina där ute.

Hej alla :)
 
Nu har jag varit till veterinären och fått min vaccination, de lurade mig med lite gott som jag åt när det plötsligt stack till i nacken, då gick jag snabbt till matte och sökte tröst, tittade misstänksamt på tanten som hade orsakat sticket.
Att vara ute på promenad är riktigt roligt och spännande så när matte tar fram selet har jag börjat förstå att det innebär något roligt och inte bara jobbigt, för det är ju lite störande ännu.
 
 
matte har fixat en tandborste till mig som jag bekantar mig med, men jisses den är ju nästan lika stor som mig, fast det är en barntandborste :D
 
 
 
 
1 Irene:

skriven

Hej!
Jätte fin kille du har. Var bor ni jag har en biewer tik och det hade kanske varit trevligt med en parning?
Jag bor i skåne
Mvh
Irene

Kommentera här: